23 februari, 2008

rida, rida, ranka!

Hård dag idag! Steg upp kring 8 å åt frukost m.m ;D Sen knallade jag till Folke kring 8.35 så fick han skjutsa mig till ishallen där jag var tränare å sen drog jag till den där skitbussen, som gjorde att jag missade bussen hem för att den var 5 min försten, å kraschade hela min tajta tidsplan så jag var tvungen att stanna i stan till 13, då mamma å pappa hämtade upp mig! Men så snäll som Malin är så fick jag komma hem till henne :D Så då städade vi henne söta hamsters bur, fast jag vågade inte röra hamstern, för den bits tydligen jättemycket :( Iaf så hämtade mamma å pappa mig kring 1 från malin så då for jag hem å åt lunch å direkt efter det åkte jag å hämtade upp anna så drog hon, jag och pappa med skotern till Bergnäset och tillbaka :D Himla skönt vare! Eller, okej! Det var himla guppigt hela vägen, så man sitter typ och guppar fortfarande ;) Men kul vare iaf :D Tror jag ska ut en sväng imorron också, om jag orkar! Då med pappa och folke, då ska vi tydligen till Sunderbyn till nå ställe å sen kanske även en sväng förbi selet :) Får se om jag orkar, men kanske :D Är alltid kul å köra skoter ;>

Å snart ska anna komma förbi hit å då ska vi fortsätta se Eva och Adam!! Fy satan va söta de är! Man vill bara bli sådär liten igen när man ser de!!! ÅHHHHH :( Men avsnitten är jävligt bra iaf!!!

Men nu har ni nog hört nog om min dag för tillfället! Så puss på er!

Och har kommit på att jag ska börja skriva visdomsord! Iaf till anna, så kanske ni får höra något nån gång då och då ;) Tänkte iaf bjuda er på ett smakprov:

Du skola ikket springa runt naken mitt i stan då solen står högst upp på himlen om du ej vill tillbringa en stund där solen ej når!

Inga kommentarer: