15 februari, 2008

;D

Nu har jag och min moder varit och fixat med banken så allt är klappat och klart nu ;D eller, nästan! Får mitt kort nästa vecka, å då ska vi bara gå och avsluta mitt konto på nordea å föra öve pengarna till det andra kontot :) hihi :D Sen har jag även hunnit med å köpa skor (inte vanliga, bara för idrotten typ å så ;D) å mjukisbyxor :D Ska snart iväg til träningen ikv också, är tränare 20 - 21.30 och sen imorron 9.15-10.. Å sen på kvällen ska vi till Jakob och efter det åker jag nog till mikaela å sover där för att fixa mitt hår på söndag :D Å sen söndag eftermiddag/kväll är jag tränare igen! Hinner knappt göra nå på helgerna, är bara i ishallen känns det som ;> Men nästa helg, då ska iaf jag och pappa ut med skotrarna om vädret tillåter :D Får bara hoppas att våran skoter håller ihop sig nu och inte fortsätter tjorva som den gjort! Fast det ska vara fixat så :D Så jag får hålla tummarna :D hiih ^^

Aja, nu ska jag snöra upp håret å lite sånt! Men på återseende!

Puss

Inga kommentarer: