11 februari, 2008

jag var bara tvungen ;) Berättelsen kommer i nästa inlägg ;>

Käre -skriv namnet på nån du gillar-.

Jag vet inte hur jag ska säga det här, men __1__. Jag tror att jag förstod det när vi badade nakna__2__ __3__, och jag såg dig __4__ __5__.

Jag är säker på att du är __6__ nog att förstå __7__.

Jag skickar tillbaka __8__, men jag behåller __9__ som ett minne.

Du ska veta att jag __10__ __11__.

__12__, -ditt namn-

1.VILKEN FÄRG HAR DIN TRÖJA?

Blå- Vår romans är slut

Röd- Vår affär är död

Vit- Jag skall gå i kloster

Svart- Jag avskyr dig

Grön- Våra horoskop passar inte ihop

Grå- Du är ett pervo

Gul- Jag går på gatan

Rosa- Dina näsborrar är en förolämpning

Brun- Maffian är ute efter dig

Ingen tröja- Du är en nolla

Annan- Jag är kär i din syster

2.VILKEN MÅNAD ÄR DU FÖDD I?

Januari-den där natten

Februari-I fjol

Mars- När din dvärg bet mig

April- När jag trippade på sesamfrön

Maj- Senaste första Maj

Juni- När du satte bojor på mig

Juli- När jag kräktes

Augusti- När jag såg det krympta huvudet

September-När vi badade nakna

Oktober- När jag reciterade tomten

November-När din fårhund löpte amok

December-När jag bytte tennisskor

3. Vilken mat äter du helst

Tacos- I din lya

Pizza- I din campingbil

Pasta- Utanför Säffle

Hamburgare- Under bussn

Sallad- Medan du åt enchiladas

Kyckling- I din garderob

Kebab- Med knutbypastorn

Fisk- I kvinnokläder

Mackor- På hare-Krishna-avslutningen

Lasagne- På mentalsjukhuset

Korv- I trans

Annat- Med paret Bush

4.Vilken Färg har dina strumpor

Gul- Stöta på

Röd- Förolämpa

Svart- Ignorera

Blå- Knocka

Lila- Hälla sirap på

Vit- Karva dina initialer

Grå- Slita kläderna av

Brun- Sätta blodiglar på

Orange- Snöpa

Rosa- slita håret av

Barfota- sitta på

Annat- driva ut

5.Vilken färg har dina underkläder

Svart- min bästa vän

Vit- min far

Grå- Carl Bildt

Brun- min pruttkudde

Lila- min senapssuffle

Röd- björne

Blå- min avocadoplanta

Gul- min brevvän i ghna

Orange- min carl-larsson samling

Rosa- Djurgårdens förstakedja

Inga- min ingvarcarlsson staty

Annat- den galne munken

6. Vad ser du helst på tv

Scrubs- man

O.C- känslig

One three hill- öppen

Heroes- köldskadad

Lost- påtänd

Simpsons- feg

Aktuellt- mongolisk

Idol- masochistisk

Family guy- senil

Andra avenyn- borgerlig

Annat- skamsen

7. Humör just nu

Glad- hur dåligt jag mått

Ledsen- hur trist du är

Uttråkad- att jultomten inte finns

Arg- att dina finnar är i sista stadiet

Deprimerad- att vi är kusiner

Uppspelt- att det inte finns någon lösning för

Nervös- mellanöstern

Orolig- att din honda suger

Apatisk- att jag har bytt kön

Skamsen- att jag är allergisk mot din hamster

Kramsugen- att jag tänder på sopåkare

Överlycklig- att jag är en klon

Annat- att äntligen hemma är botten

8. Vad har tapeten i ditt sovrum för färg

Vit- din ring

Gul- dina kärleksbrev

Röd- dina darth vader-poster

Svart-din tama sten

Blå- soffdynorna

Grön- bilderna av halmstad

Orange- dina löständer

Brun- din adressbok

Grå- våra matchande snobben hakklappar

Lila- dina gamla lottokuponger

Rosa- de avklippta tånaglarna

Annan- dina lumpen minnen

9. Första bokstaven i ditt namn

A/B- ditt foto

C/D- oljeaktierna

E/F- min oskuld

G/H- din granne mgnus

I/J- resultaten av blodprovet

K/L- ditt vänsteröra

M/N- dina självmordsbrev

O/P- mitt förstånd

Q/R- din mamma

S/T- din fjärilssamling

U/V- ditt brottsregister

W/X- din pappa

Y/Z- dennis trikååer

Å/Ä/Ö- ditt gymnasiebetyg

10. Sista bokstaven i ditt efternamn

A/B- alltid ska minnas

C/D- aldrig ska glömma

E/F- att jag alltid velat bryta

G/H- aldrig öppet hånat

I/J- alltid känt mig smutsig inför

K/L- ska upplysa skatteverket om

M/N- att jag berättade i bikten om

O/P- intervjuas av aftonbladet om

S/T- mår illa när jag tänker på

U/V/W- alltid ska försöka glömma

X/Y/Z- klarar mig bättre utan

Å/Ä/Ö- aldrig tyckt om

11. Vad dricker du helst

Vatten- vår vänskap

Öl- senilitet

Läsk- ett nytt liv som klon

Saft - Eskimåreinkaration

Mjölk- hyreshuset

Vin- kokainmissbruk

Cider- ett passionerat intresse för möss

Juice- Lasse berghagen imitationer

Mineralvatten- pinsamma utslag

Oboy- aubergine fetischism

Whiskey- att sabba andra världskriget

Annat- att hata föllinge

12. Vilket land åker du helst till på semester

Thailand- Varma hälsningar

Usa- Med vänlig hälsning

England- Lycka till på permissionen

Spanien- Gå och dränk dig

Kina- Äcklade hälsningar

Tyskland- Med lättnad

Japan- Stick å brinn

Grekland- Din eviga fiende

Australien- Hälsa din groda leonard

Egypten- Stick nu

Frankrike- I smärta

Annat- Hälsa din läskiga familj

Inga kommentarer: