11 februari, 2008

bröd till salu ;)

Nu äre dags för en ny försäljningsrunda! Nu säljer vi bröd! Trundöbagarns mjuka tunnbröd typ? :O Fast det var inte vidare tunt om jag ska bara ärlig... Men gott vare :D 25 kr för 5 brör (tror jag det är) så nu tycker jag allt ni ska nappa på detta fantasktiska erbjudande! Tänk er, rykande färska bröd (okej, kanske inte rykande, men varma var det för drygt 6 timmar sen) Sen sätter ni ett ordentligt lager med smör (okej, jag erkänner - JAG ÄLSKAR SMÖR! bregott ska det vara och ett ordentligt lager) Nu börjar det vattnas i munnen på er va? :) Hos mig gör det iaf det :D Till det kan du ta en kopp varm choklad om du fryser, eller kanske lite te beroende på tycke och smak! Vill du dricka kallt kan jag föreslå saft eller mjölk (riktigt kallI) Mums säger jag bara! Nu blev jag ganska så sugen på en till!!! Kan även berätta att jag får tydligen i mig hur mycket som helst idag känns det som! Först middag - 120 grammare, sen åt jag glass sen lite chirre och nu en macka plus en dumlekaka! Å jag är inte mätt! Menmen, får väl ta nå mer om ett tag kanske? :D

Nu skall jag försöka få kontakt med anna å emil så vi kan spela in den där scenen nån gång!

Puss på er iaf :) Å glöm inte att kika in på ett klick för skogen

Inga kommentarer: