06 februari, 2008

Huuuuuh va jag är trött!

Ursäkta att det blev lite sent idag, men jar har verkligen inte haft tid, och egentligen har jag inte det ännu... Måste göra:

  • Engelska, glosor plus läsa texten
  • Matte så in i jagvetintevad!
  • Läsa igenom säkerhetskontrollen för imorron
  • Göra teckenspråksläxan
  • Göra fysikläxan
  • Göra Kemiläxan
  • PLUGGA TEORIIIIII!!!

Paniiiiiik är det enda jag kan säga! Jag börjar bli liet smånervös också inför teoriprovet också >.< vet inte riktigt vad jag ska tänka om det! Vissa säger att det är jättelätt, andra att det är jättesvårt!!! Hoppas det inte är allt för svårt iaf å att jag klarar det, annars blir jag ikket glad! Och imorron har jag utbildningskontrollen 8.15 = min sovmorron ryker! Men då har jag iaf gjort den så jag kan boka uppkörning om jag klarar teoriprovet sen också :)

Var på halkbanan idag :D Det var himla kul där, fick åka runt å sladda, tvärbromsa, väga undan hinder å så :D Jag lyckades med att inte döda "barnen" iaf :D

Menmen, hari kke tid med detta nu! För nu skall sminket bort, gaddarna borstat och på med sovkläderna!

Puss på er :)

Inga kommentarer: