02 februari, 2008

Uppe med tuppen

Jo, vaknade kring 7 och kunde inet somna om så jag låg å vred å vände mig å halvsov lite tills jag skulle upp kl 8... Sen åt jag frukost - 3 mackor fast osten smakade BLÄÄ så den tog jag bort ;> Sen klädde jag på mig å fixade håret å borstade tänderna å sen åkte jag och pappa till ishallen å då var jag tränare 9.15 - 10... Sen pratade jag lite med irina om nästa helg, för då skall dessa söta ungar fotograferas, plus hela skridskoskolan också då :D Så vi var tvungen å planera lite där, bl.a. att jag måste skriva lappar till imorron å jag har ingen aning om vad jag ska skriva... å att jag måste maila henne om det också plus kanske alla i grupp 5 & 6, men det vet jag inte... Får väl se vad irina säger om det imorron :) Sen åkte jag och pappa förbi på storheden för att köpa luleås godaste semla enligt kuriren och nsd tror jag? Den var jävligt god iaf :D Fast jag tog med vanlijkräm för jag tål typ inte mandelmassa.... Eller jag tål det, men inte i för stor mängd tror jag? :O Det är nå tjorv med det... ;> Men jag dör iaf inte om jag skulle få i mig lite av det :) Å nu sitter jag här å ska fixa lite med min telefon så jag får den fixad eftersom en knapp har gått av på mitten nu :( Så jag ska maila de å fråga om jag kan skicka in den så får de fixa det plus minneskortfelet! Om den fortsätter tjorva tror jag allt jag ska ta pengarna tillbaka då! Å köpa nån annan :) hihi :D

Aja, nu orkar jag inte skriva nå mer! Puss på er :D

Inga kommentarer: