08 februari, 2008

Snölekar =D

Åhh :D Idag ska vi ha snölekar utomhus på idrotten! Eller, man få välja mellan att åka skillor, skidor tror jag det också var, å snölekar typ :D Gud så kul ;D höhö ^^ Å då tar man snölekar ;D

Vaknade typ 8.15... ;D tänkte stiga upp kring 9, men det fick jag inte. Å så kunde jag inte somna om heller! menmen... Sprolla ;D Då har jag väl sovit tillräckligt ;D Får jag hoppas :D

Nä, nu ska jag nog hoppa in i duschen eller nå! Å sen tillreda mig en lunch och sen måste jag bege mig mot bussen och mitt möte med Anna!

Å ikväll kommer förresten Emil!!! Tror han skulle landa kring 23 eller nå! Åhh :D va roligt =D Nu skall han allt få sig en omgång med snö :D Å så ska vi göra en massa roliga saker med han :D Eller, vi har tänkt de iaf, men vem vet vad som händer ;D Men vi ar iaf tänkt ta me honom på en liten skotertur troligtvis, åka till backen med han, åka skridskor med han kanske och såklart - snöbada han i denna ljuva snö =D hihi ^^

Aja! Puss på er!

Inga kommentarer: