25 februari, 2008

hårda tag för hårda män!!!

jomenjavisst! började dagen med en stunds tv-tittande! Sen bidde det lunch å sen buss till staden för att köra lite bil och sen hem igen! På hemvägen gick jag förbi hem till anna och fick mig en bok plus digestivekex å en ostmacka med mjölk! Mycket gott! Sen klädde hon på sig å så gick vi hem till mig där jag klädde på mig för att vistas ute och så bar det ut mot den hög som en gång i tiden var hel, men nu innehavar en snögrotta, byggt av självaste anna och mig! Men kul vare! Å vacker blev den :D Den som känner sig sugen på att prova den är hjärtligt välkommen ut hit :D ÅHHH :D Sen så såg vi ett avsnitt med Eva och Adam och sen drog hon hem :( Å jag bytte om till träningskläder och åt middag å sen drog vi till träningen å körde på där å det gick åt helvete p.g.a. min skit lungor som vägrade samarbeta idag >.< Sen hem igen, å duscha å sen kom fröken över igen å vi fortsatte vårat Eva och Adam maraton och nu är vi allt klara med serien, nu äre endast filmen kvar :) Så vi har fortfarande nånting att se framemot! Å sen har vi även pippi vi ska ta å titta på om vi hinner :D Men tiden är knapp, snart är lovet över å då blire hårda pucka! Prata engelska en hel vecka >.< Jag säger då det! Lycka till till mig! Kan behövas! ;) Menmen, de får väl förstå det de vill förstå helt enkelt ;)

Nänu, nu ska jag nog ta mig an tandborsten å sen kanske sängen låter som ett lockande alternativ! Eftersom jag har hård dag imorron... 12.10 till 12.55 är jag i ishallen, sen antingen stan eller hem! Sen är mitt hårda pass över ;) Okej, jag är tränare så de är väl inte så himla hårt, men lite får man allt röra på sig iaf ;)

Aja, nu har jag annat för mig än å sitta här! Bilder från idag finns på pixbox, både min och annas sida :D

Puss och sov gott ;>

Inga kommentarer: