03 februari, 2008

Hård morgon :O

Vaknade 8.30, så jag slog på tv:n då och såg på det ett tag, sen frukost och sen satte jag mig vid datorn å samtalade lite med anna! Sen fixade jag ihop lite grejjer jag skulle ha med mig, å då hittade jag ju emils julklapp liggandes helt öppet på mammas skrivbord! Å de som vet vad emil ska få får sig no ett gott skrett här ;) Men det var lite roligt det! Sen kom J-ryd å hämtade upp mig med skotern å så drog vi till gymmet ;) Så var jag där med j-ryd och simon.. fast jag kollade mest bara ;) Å hjälpte till så de inte dog =D Å så mätte jag de! Eller, mest Simon... hans biceps, axlar, vader, lår, bröst... tror jag det var? :O Men iaf så när det kom till vaderna visade det sig allt att jag har större vadmuskler än både simon och J-ryd ;) höhö ^^ Fast.. mina är inte symetriska! Ena är fortfarande större än den andra :( men det får vara så :D

Ska ut å äta idag... tror vi ska till pastarestaurangen i Lule :) Så det blir nog gott det får jag hoppas :D Å innan det ska nog anna hit en sväng så ska vi göra lite svenska. Å efte vi ätit ska jag som vanlig till sihallen ;> Å nästa vecka blir de även fotografering där... För skridskoskolegrupperna.. Å på lördag för grupp 4, 5, 6 och 2C :) Det blir nog bra det.. Det ända jobbiga med det är att jag har träning till 21.30 på fredan.. å på lördan har jag träning 8.30, vilket betyder att jag måste stiga upp... 7.20 ungefär... en lördagsmorron... Himla kul det... menmen! det får väl bli bra på något sätt å vis!

Nu ska jag äta nå! Puss

Inga kommentarer: