04 februari, 2008

Sylvester!

Jo, hade ju som sagt sovmorron i morse =D Himla skönt att få sova ut lite grann iaf :) Sen kemi första lektionen, fick tillbaka våra prov och dås äger karin först: ja, det är ju bara jag och *beep* (inga namn nämda) som räknat rätt på uppgift 2, resten av klassen har gjort fel! Så går hon igenom alla uppgifter på tavlan sen, och efter att hon gjort det får man ställa frågor om de! Då utbrister massa att hur sjutton kan man få ut 372 gram när man endast tillför 150 g.. Så då börjar ju karin funder och det visar sig sen att Karin har fel! De felsta andra i klassen har alltså räknat rätt! Bra att läraren har rättat rätt då, och kan det som kommer på provet >.<

Aja, gick iaf bra på provet efter att jag fått rätt på den uppgiften ;> Sen lunch och fysk... Och fysiken är seriöst nästan omöjlig att vara fokuserad på! Speciellt om man sitter framför jakob å leo som jämt ska fara å pilla i stolarna å kasta papper i håret :( Men det löste vi! Fast... vi kanske inte hängde med allt för mycket på lektionen om jag ska vara ärlig ;) Sen hål, då gick jag till Ninas å gjorde lite teori å sen till kungs å hänga med simon en stund å sen teckenspråk ;> Då fick vi sluta kring 16.45 så då kom mamma å hämtade mig! Och vi fick även reda på att på fredag har vi ingen lektion =D Alltså sovmorron till 12.30 =D Det gladde mig himla mycket :D

Imorron blir det nog ganska tjill dag, matte en kvart, sen körning, sen biologi å fixa med filmen och sist engelska då vi ska lyssna på lite redovisnigar! Å sen slutar vi =D Men onsdan blir däremot tung, har halkbana då.. Bilen avgår 07.05 från Ninas... Jag längtar extrem mycket! Sen är vi hemma kring 13 igen :) Aja, man tar bara körkort 1 gång för hoppningsvis ;)

Men nu ska jag nog ta å göra något vettigt istället ;>

Puss på er!

Inga kommentarer: