07 februari, 2008

ÅHHHHHHH

Åhh :D Vilken rolig dag =D Speciellt biologin ;) höhö ^^Men här skall vi ikket gå in på detaljer mer! Har även hunnit med å kört lite bil och varit hos läkaren, som inte vet vad som är fel å skickar mig till nån annan nu :O Menmen, får väl hoppas de hittar nå fel nu också! Men det är ine astma iaf ;) Så det är iaf konstaterat!!!

Imorron får jag sovmorron till 12.30! Himla skönt då jag fått stiga upp 5.50 igår och 6.30 idag :( Men imorron ska jag allt sova ett tag! Eftersom jag inte kommer få sova på lördag då jag har träning 8.30 >.< Plus att det är fotografering då! Hur snygg är man 9.15 på morrnen efter ett träningspass? Inte vidare kan jag tänka mig ;> Menmen, Irina har satt upp tid för oss då, så då äre bara å infinna sig där.. ;D Fast skulle ändå ha varit där till 9.15 då jag ä tränare ;D

Å idag har vi pratat om italiernana när de ska hit! Och eftersom de är våra gäster måste vi ju betala allt för de, eller... inte om de köper kläder å sånt då ;> Men typ mat, buss om vi inte får busskort osv! Bara resan till Kiruna kommer kosta oss 357 kr var typ... Å då är inte lunchen på hemdagen inräknad och den kostar vä sisådär 100 kr kanske? Ack å ve va kul >.< Alla pengar kommer ju gå åt till detta >.< Menmen, får väl hoppas de återgäldar det när vi åker till de :D hiih ^^

Aja, vet ej vad mer jag ska tillägga här! På återseende kära folkens ;)

Puss

Inga kommentarer: