12 november, 2007

Vars är världen påväg?

Jo, nu ska jag allt ta mig en riktig fundare och skriva ner mina tankar om vars världen är påväg.

Alltså, dessa vilda pojkar, som går och slåss hela tiden! Varför ska de alltid slåss? För att visa sin manlighet? Måste vara så, eftersom de kan tydligen inte lösa saker med ord. NÄ! här måste alltig ske med handling, och slag tydligen då! Fick just höra att en slagit ner en och brutit båda hans armar, hans näsa och käke(?). Hur dum får man bli? Den nedslagna kommer nog inte bli sig själv igen efter det! Och han som slog ner honom (nämner inga namn) han borde skämmas! Var säkert en anledning bakom det, men använd munnen och prata istället! Våld löser fan inga problem!!! Och jag vet att han som gjort detta ej kommer läsa det ;)  Fick just en uppdatering, och anledningen till att de slogs var tydligen för att någon höll på att våldta en annan. (Denna anledning brukar jag höra ganska många ggr efter att denna person + denna pesons umgänge slagit ner någon) Alltså, som sagt! Vars är världen påväg? Hur fan kan man våldta folk också? Det förstår jag inte! Va är nöjet med det hela? Att får sig ett skjut? Ja det fattar jag ju, men för fan! Tänk på den som blir våldtagen också! Den kan inte njuta riktigt lika mycket som den som våldtar! Den som våldtar är fan helt jävla dum i huvudet (Ursäkta mitt språk, ska bättra mig, men det är det enda som funkar att beskriva detta) Den borde fan skjutas som gör så! Inte ska den då få fortsätta leva ett normalt liv efter det heller! NEJ! Den ska fan rätt in i fängelset! Och jävla få synda! Man borde fan hugga av de deras "vapen" ;)(Om de nu är män) Men det är ju lite svårare för tjejer att våldta män, för de måste ju som få upp den, och det är kanske inte alltid det lättaste måste jag bara tillägga, därför skyller vi bara på männen nu! För jag kommer inte på att jag vet någon kvinna som våldtagit nu för tillfället! Men våldtäkt över huvudtaget borde fan bannlysas! Det ska fan inte få ske (Oj, ursäkta mitt språk än en gång) Nej! Nu tycker jag vi gör nånting mot detta! Vi får helt enkelt ordna nånting! Fast det kommer nog ej bli möjligt att bannlysa all våldtäkt eftersom all blir ju inte ens upptäckt och dessa våltäktsmän springer på fri fot!!!! FY SJUTTON FÖR DESSA! Nyp de i örat någon gång, eller häll kallvatten på dem så de vaknar till verkligenheten och fattar vad de håller på med!!!

Sen har vi dagens andra problem. (hmm, vad ska vi döpa denna till? Vi tar och döper den till x) Hur sjutton kan x göra så igen? x vet att det kommer troligtvis att sluta som det gjorde, och det är något jag helst vill slippa! x vet det, och jag vet det! Och ändå gör x såhär! Jag förstår inte!!! Kan x inte förstå att det borde få ett slut, inte bygga på något nytt här! Det kommer inte sluta bra!!! Och jag hoppas innerligt att x börjar förstå detta snart, för annars är det för sent och då kommer det inte sluta lyckligt!!!

Sen kan jag bara meddela till omgivningen att känner du att dina/ditt problem verkligen inte går att lösa tycker jag du borde infinna dig hemma hos Anna, där välkomnas du med öppna armar och ett leende på läpparna. Tacka och ta emot säger jag bara! Denna familj är något utöver det vanliga! Men.. här följer även en varning! Det kommer 1 - 2 veckor i månaden då denna vänliga person fövandlas till ett monster, svårt att hålla koll på, inte ens elektriskt strypkoppel hjälper, detta ger snarare motverkad effekt! Så ta och ring henne eller mig före för att veta när du kan anlända till detta rehabiliteringscenter! Det renar såväl kropp, som snopp och själ! För de mer intima delarna kliver såklart jag in och renar! Men det är endast i nödfall, då Anna ej klarar med! Kan även meddela till er att min idol finns i denna familj också! Annas pappa Lars, oj vilken humor denna man har :D Han är min största idol! Tack!!! Hoppas ni börjar inse vars välrden är påväg nu, ur mitt perspektiv då! För nu har jag börjat se allt klarare, eller det skedde för 3 minuter sen ungefär då Anna skickade mig en bild på hennes Emil, och detta förändrade allt! Nu ser jag allting tydligare och ur ett annat perspektiv, ett högre perspektiv! TACK :D det behövdes en dag som denna ;)

Aja, kommer kanske en uppföljare på detta om jag har mer ja funderar om!

Inga kommentarer: