04 november, 2007

Teeeest

JAG ÄR: Galen :O

JAG SOVER: Oftast i sängen

JAG BLIR GLAD NÄR: När nånting bra händer

VEM KRAMADE DU SENAST?: Hmm... nån i onsdags/torsdag tror jag?

VAD SA DU SENAST?: Nej, jag vill inte ha dina äckelhamburgare, jag vill äta kl tre istället.

GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Gröna, å suraaa ;)

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Anna, eller skriver på msn <3

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Allt typ

VAD HAR DU NU: tråkigt >.<

HAR DU SNYGGA SKOR?: Nog duger de, fast de är måttligt nötta

VAD HAR DU NU: Inget typ

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 9.20 ungefär

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: Hej

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Japp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Nepp

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Greys Anatomy

KAN DU SPELA FOTBOLL?: Det kan disskuteras ;)

SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: Anna

SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Anna

SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Madde

SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Det var en otroligt bra fråga, men tyvärr utan svar!

SENASTE MAT DU ÅT: Abborrfiléer med potatis ;)

SENASTE FILMEN DU SÅG: The Notebook

SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Apologize - Timbaland ft. One Republic

NAMN: Sandra

FÖDD: 13 februari 1990

GJORT IDAG: Sett film, slöat typ?

VAD DRACK DU SENAST: Mjölk

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Skola... :(

VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL: Satt vid datorn, såg på film

HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT SAMMANLAGT: 0

OM DU FICK DÖDA EN ARTIST PÅ ETT PLÅGSAMT SÄTT, VEM SKULLE DU DÖDA?: Vette fan, känner inge hat mot artisterna >.<

OM DU FICK BESTÄMMA ATT DET SKULLE VARA KONSERT IDAG, VILKET BAND SKULLE DU TA DIT: The Starzzz ;)

HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM NÅNGÅNG: Klart jag har

SISTA ORDET INNAN DU GÅR: Baj, Tjing, Hej då... typ :P

Inga kommentarer: