08 november, 2007

Tacka gud för detta ;)

ÅHHH :D Det är snö ute, och jag är himla glad :D SNÖSNÖSNÖ, åhh va jag älskar vintern :D hiih ^^ Ajaa, back to reality. Hade engelskaprov idag, det gick väl som det gick :) höhö ^^ Å sen har jag fått häfta fast en massa papper till öppet hus på lördag ;) Det blir säkert bra det... Fast måste upp typ 7.30 den dan, för att jag har träning plus att jag är tränare innan <3 höhö ^^ ajja, det blir nog bra det :D det är ju kul så, å sen så ska jag äta en massa glass :D för vi ska ge bort... (Till oss själva såklart då) ;) plus att vi ska fixa med heliumballonger! Å här följer en kort varning: Andas ej in heliumet då detta är  ett gift och kan i enstaka fall förstöra dina stämband. Får hoppas alla som ska på öppethus på lördag läser detta ;) NOOOOOT ^^ Aja :D liver leker å barnen står på knä ;)

Å så har jag pratat med måns å lucas idag. Stackarn Lucas kommer få glasögon :( STACKAR, allt drabbar fan han :(:(:( lider med han <3 Å så bad han mig lära honom åka skridskor <3 HAN ÄR SÅ JÄVLA SÖT DEN UNGEN! skulle inte byta bort honom mot allt i världen <3 Å så pratade jag med Måns också, som fortfarande kallar mig Ida ;) det är lite smågulligt det :) SÖTNOSAR båda två <3 Å så säger marcus i bakgrunden: Det är Sandra, å så hör man Måns jättehögt ba: MMM! Å om jag var tyst för länge skriker, eller inte skriker men hojtar han till Idaaaa? Åhhh :D SÖTNOSAR, va jag saknar er <33 :):)) Ska allt ta å åka upp dit snarast möjligt :)

Menmen, nu har jag pladdrat på tillräckligt här :D Tack för mig iaf ;)

 

Pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

Inga kommentarer: