17 november, 2007

ishall med en gnutta stan

God morgon alla morronpigga :D

Livet är allt bra härligt en dag som denna :D Har varit uppe i dryga 45 min nu, å har då hunnit får mig en uppfriskande dusch! Varmt och skönt... NOOOT! tyvärr hade ju inte mamma eller pappa varit upp inatt för att elda till mig, så jag fick allt nöja mig med det varmvattnet om fanns, å kan då meddela att när jag hade på avrmaste i slutet av duschen, då vare väl lite småkyligt. Men det gör inget! jag blev iaf pigg, fast det var jag innan, för imorse vaknade jag av mig själv 7.07, men jag orkade inte stiga upp, så jag log å drog mig å försökte somna om tills jag skulle upp ;) Men det gick inge vidare! Sen har jag även hunnit med å äta frukost, å få höra mammas dåliga skämt, samt en livlig diskussion med Frida!

Frida: Det står att det ska vara fyra små rätter här, men de har bara beskrivit 3!

Mamma: Men det står ju 1 person, blablabla och blablabla (kommer inte ihåg vad maträtterna hette just nu)

Frida: Ja, och? Det är ju för 1 person!

Mamma: Du fattar ju inte vad jag menar!!!

Jag: Men hon menar ju att 1 person är en maträtt

Frida: Ja, men med det menar de ju att det är för 1 person! Hade det stått fyra rätter och en person hade jag... (Sen hörde jag inge mer för jag drog till mitt rum)

Ajaa, idag blir det nästan heldag på ishallen, förutom när jag drar till stan med anna, samt efter tävlingen då jag ska ut å äta med min kära familj!

Ha en trevlig dag nu! PUSS

Inga kommentarer: