24 november, 2007

>.<

Fy fan vilken morgon säger jag bara! Började med att ajg vaknade 7.30 istället för 8.30, av mig själv å kan inte somna om... Stiger upp kring 8 å börjar packa ihop lite grejjer jag ska ga med mig, sätter upp håret och klär på mig. Sen äter jag frukost å borstar tänderna och börjar gå mot bussen. Den ska då gå 9.32 enligt internet, å när jag är vid busshållplatsen på älvsbyvägen ser jag ju såklart en bussrumpa åka upp mot e4 igen. Fy fan, då blev jag less, å kl var då vara 9.23, men jag går iaf till busshållplatsen, för det ska gå en buss 9.57 å jag orkar inte gå hem bara för att vända, så jag ställer mig och väntar vid busshållplatsen, och då kollar jag tidtabellen där också, å där ståre också att den ska gå 9.32! Medans jag står där ringer jag malin och säger att jag nog blir måttligt sen, så om hon kan ta mina barn tills jag kommer iaf. Och det kan hon. Sen, 9.36 kommer iaf bussen, och jag har ingen aning om vilken buss det var som gick där tidigare. Sen var det tänkt att jag skulle hinna tajma bussvyten perfekt, för det kom 1 min mellan typ, men eftersom första bussen var sen, så missar jag ju den andra, så då måste jag vänta i stan till nästa, som går 10.15, då jag börjar träningen egentligen. Men jag kommer iaf dit till 20 över, och malin var så duktig med mina barn, så det gick bra det :D Efter det hade jag träning själv, och då började vi fundera på vårat julshows nr! Vi ska nämligen vara lucior... eller, luciatåg då ;) Men resten får ni se om ni kommer på showen ;) Efter träningen hem till madde och börja fixa hennes hår, samt hjälpa sofia att fixa lunchen samtidigt ;) Äter däroch fortsätter med maddes hår sen. Efter det drar jag till bussen och åker till stan, där går jag till intersport för att leta en jacka åt min kära kusin, och sen till bussen hem. Och den lyckas ju såklart få nå fel. Först är den 10 minuter sen från busstationen, sen så börjar tutan tuta som fan, så vi måste stanna och så. Var tydligen nå glapp på bussen. Å när den tutar sådär mycket, å just när vi stannat hör jag en tjej säga: ÅH NEJ! nu kommer den sprängas xD

Nu är jag hemma igen, å ska gå å äta strax, sen typ duscha å så innan jag ska iväg till malin ikväll :D det blir himla kul det :D Kommer hem imorgon, å då äre databas å engelska som gäller för hela slanten, och en tur till ishallen då ;)

Men ni får ha en himal trevlig helg ;) Det ska då jag ha :D

Puss <3

Inga kommentarer: