10 november, 2007

GRRRRRRRRRRRRRRR

Det är fan det enda som går att säga om denna unga man!! Fy fan alltså ;) ^^

Öppet hus på skolan idag :D Det är alltid så kul med såna tillställningar :D HIHI :D jag och anna ansvarade för glassen ett tag, å den blev himla god den :D Min lunch bestod av glass (A) höhö ^^ fast vi behövde bara arbete 1 pass idag, fast vi skulle  ha gjort två :D men det gör inget :D Å när vi var klara for vi runt å kollade på alla program å va de hade att erbjuda ;D å hänge lite med simon å j-ryd OCH LYSSNADE NÄR DE SPELADE MUSIK I MATSALEN!!! GRRRR, å hohjaja <3 fy fan vilken röst han har, å hon med för den delen :D De två är jävligt duktiga :D Å sen så hörde vi även mikaela med band lite senare :DÅ de var jävligt duktiga de med :D underbar alla musik, rätt igenom :D

Sen drog jag på stan med madde och min heliumballong :D hihiih :D:D Å madde hittade sig allt en jacka, å 2 tröjar ;) HÖHÖ ^^

Men nu ska jag visst börja se andra avenyn! Anna tvingar mig ;)

Puss och adjööö!

Inga kommentarer: