28 november, 2007

träning

Jo, hade ju som sagt träning idag. Den var jävligt rolig, fast vi gjorde inge lucia! Men fy fan.. Mina knän är typ uppsvullna xD men kul som fan vare iaf ;) Vi fick glida runt på knäna, å detta resullterade i att mina knän nu komemr vara blå imorron, och att jag lyckades smäll i knäna i isen ett x antal ggr för hårt xD Men men, man lever bara 1 gång! Bättre leva lite vilt då än leva utan några blåa knän, som är en vardag i mitt kära liv ;)

Iaf måste jag även få tipsa om detta, som jag tycker ni ska göra :D

- Gå in på http://www.raggningsreplik.se
- Klicka på "slumpa raggningsreplik" 5 ggr
- Kopiera bilden och den här texten till din bilddagbok (lägger till bloggen här istället)
Raggningsrepliken som dyker upp är den du kommer vinna din framtida fru/man på!

Min blev iaf:

XD

Fy fan så jävla roliga det finns där xD vardagsnöjet en tid framöver iaf nu ;)

Inga kommentarer: