14 november, 2007

Musklerna i den fasta stjärt får mitt blod att strömma till O.o

Slutar 11.55 idag :D Å fick då även veta att vi inte behöver gå på några mer lektioner förutom om vi behöver hjälp :D haha ;D Så kommer sluta 10.40 varannan onsdag fram till jul :D Ack, livet ler mot oss igen :D Å sen så har vi ingen engelska förrän den 27 november typ, så det innebär sluta tidigt tisdag och sovmorgon torsdagarna :D gud så skönt ;) Sen så har jag inget mer att tillägga för tillfället! Kanske senare :D

Puss

Kom på en sak... varför vill alla ge mig en kaka av något slag? Det är som att alla gått ihop och mutar mig med chokladkakor hela tiden :( Men för eran skull ska jag berätta detta: Jag vill kanske inte ha en kaka hela tiden :( det kanske inte syns nu, men snart kommer allt jag ätit att hitta sig en bra plats att stadga sig på, och då minsann, då äre slut på godheten! Men iaf så har jag gått med i en studie anna ska hålla. Den heter tydligen Sandra och chokladkakan och den går ut på att jag ska leva under annas diet, under en viss period, och det är då endast anna som får ge mig det jag ska äta för att hon ska ha koll på allt jag sätter i mig! Vi får väl se vars denna leder iaf. ;)

Inga kommentarer: