15 november, 2007

:D

God afton mina nära och kära! Idag kommer jag med goda nyheter, vi ska nog köpa en ny skoter! Usch å fy tänker nu säkert några, men inte jag; snarare tvärt om! Halleluja :D Lite mer å köra nu :D höhö ^^ Å nu ska jag (Om nu pappa kan ta sig ur bastun någon gång så han kan hjälpa mig) å räkna lite matte! Och sen måste jag plugga biologi, plus läsa svenska bok, kolla igenom lite teckenspråk ifall jag måste ha förhöret imorron :( å så måste man ta å göra engelskan nån dag, samt datakunskapen, men den får mamma hjälpa mig med ;) HÖHÖ ^^ :D

Ajaa, imorgon blir det tidig dag :( 8.15, en 40 minuters lektion och sen stan med anna tills vi börjar igen 12.30, och då 2 lektioner och sluta 15.30. Sen hem, typ äta, plugga lite kanske å sen in till träning. Sen hem å typ sova, å sen blir det ishallen typ hela helgen, plus stan med anna en sväng på lördag :D

Nu ska jag ta å räkna lite matte! men ni får ha en fortsatt trevlig kväll :D

Puss

Inga kommentarer: