25 november, 2007

Nu är jag arg!

Jo, nu äre så att jag är arg!!! Å jag ska berätta varför. Jo, det var såhär att jag och mamma satt och jobbade med databasen, och så håller hon på å pillar en massa så då dör den. Jag hade då skrivit in kring 50 namn, inkl. adress, telefonnr, epost, osv på alla då! Å såklart ska ju allt försvinna! Då fick jag hyper å gav upp, men då sa mamma iaf att hon skulle skriva in allt igen! TACK :)

Kan iaf berätta om igårkväll :D Det var himla kul! Började med att vi åkte till malin kring 8, eller.. vi var där 8 ungefär, och då var Micka, Sara, Malin och Henrik aka. Bubba där ;) Så vi satt å pratade å lite sånt, å satt uppe i Malins torn :D Sen började det ploppa in lite folk, å vi tog oss en klunk eller två, och var sociala med allt folk... Sen fick jag prata med Bubbas kompis, han var naken sa han när jag frågade vad han hade på sig, och sen skulle jag ta av mig topless enligt han :D Men det gjorde jag inte, för jag är en förståndig man, som inte sitter utan kläder! Sen kom iaf dessa killar, å de var himla roliga :D Å så bröt jag arm med Bubba å Love.. tror jag det var? Jag vann nästan över bubba iaf (A) och över Love vann jag :D HÖHÖ ^^ Sen försökte Bubba para ihop mig med 3 killar, men jag är svårflörtad ;) Sen fick jag sitta med pojkarna i soffan, som den man jag är å dunka musik å bresa :D oj, så underbart det är :D xD Men det var himla skoj iaf :D Sen drog de flest in på O'Learys, fast vi orkade inte försöka ta oss in, utan stannade ute med Mattias och pratade med han iaf (Han var 21 år ;) träffade även många andra 21 åringar på denna härliga kväll, å de var jävligt roliga alla :D) Sen såg vi j-ryd ute å ragga runt i epan, så då ringde vi han så han kom å pratade med oss också :D Han hade varit på bio, sen träffade vi Mike också. Iaf så drog vi tillbaka till malin ett tag, för att sen inte somna drog vi ut en stund igen (Jag och anna nu då) men vi frös så, så då gick vi in på Mc Donalds och träffade Sara, Malin å Bubba där :D Så då satt vi å pratade med de, och sen gick vi tillbaka till lägenheten och la oss typ ;) Å sen kom mamma och hämtade oss vid 9 :) Okej, detta blev bara en snabb sammanfattning, men jag orkar inte skriva nåmer heller, för jag har träningsvärk i mina armar, plus att jag har sträck mig i låret igår,plus att ajg fick en snusdosa i läppen. Å juste, Love och Christoffer försökte få mig att snusa, jag skulle få en drink för det! Och jag var nära att göra det också, men avstod med hälsan i behåll ;)

Aja! Puss!!!

Inga kommentarer: