02 november, 2007

20.30

Jo, det var ungefär den tiden jag somnade igår. Kunde verkligen inte hålla ögonen öppna längre. Men himla skönt var det att sova kan jag bara meddela. Vaknade den 8.10, men orkade inte stiga upp så jag slog på tv, men somnade om och vaknade 9.15 när pappa stormade in å frågade om jag skulle följa med ut å äta. Men det orkade jag inte, så jag gick ner å åt frukost och sen satte jag mig här. Ska se några greys avsnitt idag, eftersom jag inte riktigt hängde med om var jag såg igår, tror jag slocknade till några gånger under de jag såg (A) Jag sov alltså ca 13 timmar inatt. Det har jag nog inte gjort på väldigt länge, och eftersom jag sov så mycket kommer jag nog vara trött idag, för att jag sovit för mycket. NTNT, inte bra det. Menmen, det är ju helg ändå. För vissa. Själv ska jag ju vara i ishallen 8.30 på lördag morgon. Gud så jag längtar dit. <3 Jaja, man lever bara en gång, så det är lika å vara uppe med tuppen ibland :)

Igår var annars en himla bra dag. Eller, ja.. det gick ner :D Mådde hur bra som helst, även fast jag  var trött... Men bara när jag la mig ner eller satt och tog det lugnt, annars kände jag inte av det. Hann en sväng på stan igår också, eller... Gick å lämnade tillbaka en bok och sen drog jag till Malin för att ge henne Mysteriet på Greveholm som hon ville låna :) Sen stannade jag där tills pappa var klar och sen for vi å kollade lite priser på skärmar å USB-minnen och köpte lite saker. Sen hem, äta, se på tv, sova ungefär ;)

Tack för denna gång och välkommen åter nån annan gång! :D

Inga kommentarer: