09 november, 2007

satan i gatan agata!!!

Huvvaligen, det är det ända jag kan säga :( Och möjligtvis panik!!! För såhär får det inte vara. Alla går och dör å så gör hon dittan å dattan och förstör bara för sig själv och för han! FY SJUTTON!!! och anna ville att jag skulle skriva lite känslor så här kommer de: BLÄÄÄÄ!!! Jag är arg för att hon gör så, men sen så ser man några andra, å då blir man arg på de! MEN JAG VILL INTE ATT HON SKA GÖRA SÅ, FÖR DÅ BLIR ALLTING FÖRSTÖRT!!! å det vill inte jag, nu när de just blivit tillsammans igen :( Å så pratar hon inte, å blir utkastad! FY skjutton för han då!... fast detta är inte samma han som jag nämnde tidigare, så vi döper denna han till han2. Å hur fan kan han2 gå och göra så på henne? Det fattar jag inte! DET ÄR JU HANS BARN!!! han är ju helt bäng i bollen!!! Å sen (nu är vi tillbaka till han1) hur kan han gå och flörta med andra, när han har henne!!! GUD VA JAG BLIR ARG!!! Jaja, ett kvar, sen så måste jag vänta hur länge som jagvetintehurlängeens tills jag får se fortsättningen om jag vill se med svenska! Å så dålig som jag är började jag ju se före tv visar, å det vill jag egentiligen inte, för då har jag ju inget att följa på tv!! :( Å det är inge bra, plus att jag vill att men in trees ska börja igen snart! För då kan jag iaf följa det, utan att jag tittar i förväg! FÖR MED DET PROGRAMMET SKA JAG FÖLJA TVAVSNITTET!!! anna, slå mig om jag inte gör det ;)

Aja, nu har jag skrivit av mig lite om det! Nu kan vi återgå till att vara sansade ;) Var hemma idag, höhö ^^ himla skönt det! Så då fixade jag med alla mina filmer på datorn, å det tog sin lilla tid å jag har fått psykbryt endast ett x antal ggr på datorn för att den lever sitt egna lilla liv!!! FY SJUTTON FÖR DEN OCKSÅ! Men nu är den okej iaf :D annars hade jag fått ta till drastiska åtgärder! Å det tror jag inte den vill riktigt!! Sen ikväll ska jag och Anna på plannja!! Å hejja :D höhö ^^ eller, ja... endast jag å anna vet vad som händer i omklädningsrummen innan matcherna ;D ^^ HÖHÖ :D Men det ska vi tyvärr inte prata om här, detta skulle bli mardrömsvarning då! Så vi tar ej det här! TYVÄRR!!! men nog vet jag ni överlever :D höhö ^^

Nänu, nu ska jag nog ta och hoppa i duschen eller nå sånt! ;D

Adjöken fröken (eller magister om du är man som jag)

Inga kommentarer: