03 november, 2007

Tuta å kör

Jo, idag steg jag upp 7.15, för jag hade träning 8.30 >.< Gud va jag älskar dessa morgonträning ;) Menmen, de är inte så hemska iaf :D Tur det ;) Å efter det hängde jag i ishallen i 1 timma å sen bar det ut på isen igen, då jag var tränare. Å så har jag kommit på att jag är tränare till 2 st i Lule hockeys barn. HÖHÖ ^^ fast jag är inte säker, men jag tror det :O

Sen har jag öveningskört en jävla massa idag, typ 20 mil eller nå närmare bestämt. Menmen, det går det också ;D Å då var jag å pappa å virrade runt i Gunnarsbyn också ;) Därifrån dessa många mil. Skulle fått köra ännu mer om jag åkte med till selet, men det orkade jag inte, la mig å såg på tv istället :P Jävla slö dag detta.

Å snart är lovet slut. Bara 1 dag kvar :( Å halva den dan ska jag typ tillbringa i ishallen också >.< Plus att emil åker hem imorgon :( Det blir inge kul det! Han får ta å komma hit igen snart! :):):)

Ajja, nu orkar jag inte skriva nå mer för tillfället, för jag kommer inte på nå mer nu. Men kan bara nämna att jag är himla trött, å är det typ konstant >.< Måste ha fått tröttsjukan eller nå :/

Pusspuss

Inga kommentarer: