18 november, 2007

Banankontakt är min takt, och min kontakt är din takt, Banankontakt!

Hej alla glada (eller sura, eller vilket humör ni är på iaf) Jag är då på himla bra humör, för stunden iaf! För det har varit en himla bra dag idag :D

Började med att jag steg upp 8, för att äta frukost och fixa mig, å så far vi till ishallen 8.40 ungefär ;D Så kommer vi dit, å jag sätter mig å kollar på tävlingarna tills lunchuppehållet, då vandrar jag, mikaela och madde över till b-hallen och kollar på hockeymatch mellan BT och LHF. När vi går därifrån står det 2-2, alltså mycket spännande match! Å sen såg vi ju även Burnaren där, eller, vi döpte honom till det, för han hade en jävla speed över isen! Å det var även han som gjorde 2-2 målet ;) Men ska inte nämna några namn då detta kan verka som favorisering då jag nämner honom i min blogg ;) Sen går vi tillbaka till Coop, å sätter oss och kollar vidare på tävlingarna och så, å när de är slut går vi ner mot omklädningsrummen, å jag var himla social då :D Hälsade på typ alla jag mötte ;) Å en ifrågasatte mitt God dag :( Han tyckte det var... formellt tror jag det var han sa? Aja, sen kom det ett helt hockeygäng som jag höll upp dörren för, de kom från Djurgården! Sen var jag tvungen att guida några eftersläntare så de hamnade rätt! Efter detta blev det en lite paus, då jag tydligen blev någon sorts fångare, för Aron och Isac skulle definitiv peta/röra i mig, så då for de där å sprang runt å skulle ta mig hela tiden, men sen fick jag allt sägatill på skarpen, å då lyssnade dessa tu allt ;) Sen prisutdelning och sen gå till Korvgubben för att köpa middag, kasta i sig den, byta om, byta hall till c och på med skridskorna och ut på isen för att vara tränare. Sen hem å nu sitter jag här. Ska ta å plugga på en stund, men måste ta å få upp kontakten med alla först!

Puss

Inga kommentarer: