11 november, 2007

Sandra tha DUCKHUNTER

Godhjärtan alla sockertoppar, anna vid tangenterna nu!!!! Ve och fasa säger Sandra, Ack och ve säger jag!!! I alla fall så tänkte jag bara meddela omgivningen att jag sitter här i Sandras underbara stuga som jag har fått äran att följa med till. Vi har nyss tagit oss ett dopp i den fina badtunnan. MEN!!!! Det var någon i skogen som stod och spiade på oss :( Bara för att vi var så heta att vi rykte men man behöver faktiskt inte gå in i någon annans skog och tjuvkika :( Hur som helst så skrämde Sandas hönor iväg dom (L) (L) (L) !!! Imorgon ska vi ut och rasta hönorna!!!! Och så ska sandra låsa in mej i en bur med en tupp :( MEN DÅ SA JAG SA JAG TILL SANDRA ATT JAG INTE VILL HA NÅ TUPPJUCK men det struntade hon i!! Men jag ska nog allt fixa henne! Och om vädret tillåter så ska vi även åka vattenskidor (L)! Fast jag ska bygga en flotta till Sandra för jag tycker att hon förtjänar en sån. Ska faktiskt också åka till Finland, och det betyder att vi har besökt inte mindre än 3 länder på mindre än en vecka! Vi är otroliga. Otroligt bra. Nästan lite skrämmande :S Tyvärr är det inte bara jag och sandra som upptäckt våra färdigheter och karisma. Vi har även blivit några slags man-magneter :S Fast jag har försökt att lära sandra att man inte ska tugga på kopplet men hon vill verkligen inte lyssna på mej. Måste vara för att hon känner sig sårbar under denna tid. Jag tror att det har med mig att göra.. :( för jag har varit lite instabil den senaste tiden och sandra har lagt ut aaaaallll sin energi på att få mej tillbaka på rälsen!!!!! (L) Så nu är hon utpumpad, men ingen fara, jag ska pumpa upp henne ikväll!
För övrig så är jag väldigt tacksam för sandras kunskap inom ankyrket! hon ska lära mig allt och lite till om hur jag blir en riktigt mäster kokerska och så ska hon laga stekt anka till mej! det ska bli så himla gott, jag hoppas på en stor stark till. Fast i Polen kommer det bli lite jobbigt ändå, för då kommer vi få äta anka varje dag :S
Men som sagt, potten kallnar och sandras fötter lever rövare :S måste gå och åtgärda detta problem. Farväl.

Mitt underbara inlägg anna skrivit till mig innan vi for till Polen aka Danmark ;)

Inga kommentarer: