27 november, 2007

Adjö!

Ett avskedsbrev:

Hej då kära vän! Kommer sakna dig som om du vore min egen! Tänk allt vi gått igenom tillsammans, och nu kommer du bara försvinna :'( Det är sorgligt, varje gång jag tänker på det. Men vi kanske ses i ett annat liv? Då du kanske lever på någon annan? Iaf så kommer jag sakna dig och alla dina bra och dåliga dagar! Och allt jag fått göra för dig, det har bara varit positivt... nästan ;) Du kom så fort, inte som man trodde att du skulle dyka upp lite senare, och sen har jag inte fått märka dig heller! Det sårar mig djupt att du gick utan att säga hej då! Det tog hårt i hjärtat! Inte något rosa märke fick jag göra heller :/ Ack! Men jag hoppas du får ett fortsatt trevligt liv iaf :D

ADJÖ KÄRA VÄN! JAG SKA ALDRIG GLÖMMA DIG <3

Min kära vän :')

Min kära vän :')

Iaf så har denna dag varit underbar :) Med undantag från något sms som inte var vidare bra! Då blev humöret lite neråt, men annars finnemang! Å måste bara säga att jag är en talang på engelska :D Mitt betyg på provet var över mina förväntningar ;) HÖHÖ ^^ Sen även biologin, men det gick väl okej ;)

ADJÖ!

Inga kommentarer: