13 november, 2007

HAHA xD

 

Jo, idag var det då en alldeles underbar dag i skolan! Jag och Anna har nämnligen börjat planera våra kommande skolkonserter (hur fan stavar man till det?) Ny julsång varje dag frm till lovet, vi har fortfarande en dag över, då vi ej har någon sång så ni är hjärtligt välkomna med önskemål om vi inte redan har skrivit upp den sången och den är passande hamnar den rätt in i våran julkalender :D

Sen måste jag bara passa på att nämna simon, han är så söt han :D

Simon säger:
haha han har lärt sig av dom bästa ;)
Laaiiit   |   Your touch makes it hard to breath, Emil <3 säger:
Hahaha såklart :D av mej och sandra då? :D
Simon säger:
självklart (L) :D

Detta handlar då om att de gör bort sig, å dessa små pojkar (aka emil och mikkel) gör ju bort sig totalt tydlign, men de har ju lärt sig av de bästa :D haha xD

Sen ska jag då nämna dagens kotte och sten!

Dagens Kotte: Tv eller nå var och filmade på träningen idag >.< Å jag hatar å bli filmad på träning! Fy sjutton! Hoppas verkligen inte jag kom med nån gång! Sen ännu en grej: Syon var inte på sitt rum när jag skulle dit! Fy sjutton för han också, inte kan han ju vara ute på nå möte när jag ska dit! Nej, så får man inte göra!

Dagens sten: Anmälde mig till körskola idag, så ska börja teorikurs den 29 November, men ack! Min första körning blir på måndag! PANIIIIIK >.< inte törs jag gå dit inte ;) höhö ^^ aja, måste ju så :) Menmen, det blir nog bra det ;) Sen teorikursen skulle typ bli intensivkurs det, så det är två träffar i veckan. Huvva, 4 timmar teori i veckan ;) Usch så underbart ;) Nästan så jag längtar ;);)

Aja! ADJÖÖÖ!!!

Inga kommentarer: