28 november, 2007

Tänd ett ljus, å låt det brinna (8)

Jo, nu är det så att i dag var en dag fylld med sorg. Min vän och kamrat gippsie skulle bort! De dödade honom, och inte vare vänligt heller! Nej, här tog de sågen och sågade ihjäl honom :'( Anna hann inte ens säga hej då :( Ett arrupt slut utan dess like och jag lider verkligen med dig anna! Jag fick iaf en lite vink igår :)

Slö dag i skolan idag. Hade 2 lekitoner, matte och fysik, å de var ganska tjilla... Jobbade med Jakebake! Och vi var himla effektiva :) på matten iaf ;) Sen på fysiken ringde carro å meddelade att hon preliminärrbokat resan, för jag ska till Turkiet med Makke, Carro, Lucas och Måns :) Å vi ska åka i Augusti :D tihiiii ;D Iaf, här är länken till dit vi ska bo <3 Å jag tror vi ska vara där en vecka, men är inte säker... Kan vara 2 veckor också? eller nå.... får väl hoppas pådet bästa ;D 

Här är då länken iaf ;D Nöt den med hälsaaa ;D -http://web2.nazar.se/royal;jsessionid=5B07C5C43B1F0990CEF4C448658A7774  Fy sjutton va kul det kommer bli :D å jag är i exstas! Sen ska jag även till italien, men det blir den 20 September har jag för mig, och då ska jag bo hos en italienare :) Men det blir kul det med :D

Har iaf träning senare idag, å tur att jag har sovmorron imorron också, annars hade jag typ inte orkat. Fast vi ska träna lucia, så jag måste nog dit iaf ;) Fast jag vill det så :D hiih ^^

Har sovit två timmar när jag kom hem, huvvaligen va skönt det är :D De borde införa sovtimmar på skolan också... Typ en eller nå, det hade varit pricken över i:et ;) Fast nu är jag trött för att jag har sovit, men får väl hoppas jag piggnar till ;) Det borde jag göra :D Annars blir det kul träning ;)

Aja, nu när jag börjat länka kan jag slänga in en till: http://www.ettklickforskogen.se/ Gå in där varje dag och klicka, det är gratis och ni räddar skog varje gång :D Å det är ju som sagt inte så jobbigt. Det är bara lägga den som favorit, så slipper ni skriva in den varje gång, å sen klickar ni :D Det skulle vara finfint ;) HÖH^^

Puss <3

Inga kommentarer: