31 juli, 2008

Dra mig baklänges!

Har hållt på med bilen nu lite varje dag, å idag var vi äntligen klara trodde vi, men icke sa nicke! Nu startar inte bilen ;) Så vi har troligtvis inte fått på kamremmen rätt >.< Men vi ska ringa å höra om sonny är sugen på å komma å skruva lite ;) hehe :D Då kanske den funkar igen. Men kommer iaf få ta golfen till Lule, så jag tar mig dit, å sen buss på söndag eller måndag beroenden på hur länge jag stannar, jobbar iaf inte förrän på tisdag nästa vecka så. Fast torsdag å fredag också då ;> Haha :D

Å idag lever jag igen, fast har inte sovit så mycke inatt då jag vaknat varje gång jag vänta mig på rygg eller nå för det smärtat till >.< Menmen, nu känns det helt okej, så jag kan gå å så :D Så då kan jag nog jobba också förhoppningsvis ;>

Aja, nu ska vi tydligen äta så måste duka! Men puss :)

Inga kommentarer: