06 juli, 2008

StorfiskarN^2

Vaknade för ett tag sen och ska snart iväg å jobba :)) Jobbar till 18 ikväll, å om Alex är kvar i stugan då ska vi nog dra ut å meta ;) haha :D Var med han igår hela kvällen. Gick över till de vid halv 7, å så bestämde vi oss för att dra in till Happis å köpa lite gott, så gjorde vi det, sen drog vi å crusade lite till bl.a. haparanda hamn å lite sånt, sen tillbaka till stugan å fick då för oss att gå till farmor å farfar å ställa oss på piren å fiska. Vi har aldrig fått fisk där så vi gjorde det mest för att fiska, men denna gång vare annorlunda tydligen, för vi fick jävla 8 fiskar :)) Storfiskarna ;) Hehe. Får se om fiskelyckan blir densamma ikväll om vi drar å metar då ;)

Aja, nu måste jag ta å äta nå så jag får i mig nå innan jag börjar, annars kommer jag nog hungra ihjäl ;> Puss på er :))

Inga kommentarer: