16 juli, 2008

Ledig

Har varit ledig idag så pös med mamma till finland först, sen på marknaden i Happis å sen hem. Eller ja, till stugan då ;)) Sen drog jag över till Alex så gick vi till farmor å farfar å satte oss å ritade, sen åt vi så jag tror fan min mage var nära på att sprängas! Jag var så jävla mätt så det finns fan inte :O Tröjan tog typ emot kändes det som, plus att jag satt med öppna byxor... Sen drog vi hit å så satte sig Alex på datorn å jag somnade en stund.. (A) Sen så drog vi å köpte glass å nå tjoff till mamma å sen fixade vi lite i bilen. Skruvade lös stolarna å lyfte ut de, plockade även ut basen från rödingen å sen satte vi å lekte lite med gröningen å alex "körde" lite... Avslagen då, han vågade inte slå på den, å sen vågade han inte släppa handbromsen för han trodde den skulle rulla iväg ;)) Sen lyckades jag klämma mitt finger mellan ett träd å dörren, för alex skulle dra tillbaka bilen lite, å så skulle jag just stäng dörren å just då drog han så kom det ett träd som dörren fastnade i å mitt finger var mittemellen... Ont gjorde det, men nu känns det inte :)

DSC00873

Ja, ni ser ju jacket där, där for dörren in, å mitt finger var mellan :D Var lagomt skönt... Sen promenederade vi runt ön å så tog vi en sväng förbi båtarna å checkade in de :D

Å nu ska jag typ hitta på nu, men puss :D

Inga kommentarer: