14 juli, 2008

<33

Jobb idag, gick helt okej, hade endast 8 öre i diff :D trodde jag skulle ha runt 50 efter mitt felslag å allt ;D Men ikke sa nicke, tack för det säger jag iaf :D Sen på ica maxi (maxi Ica???) å handlade lite saker till middan å sen hem å åt å sen kom alex över å vi drog ut å fiska, men det var bara småskit som nappade, å endast 2 st så vi gav upp å drog å crusade istället å sen hem å inspektera mina bilar å nu sitter jag här... Ska lägga mig snart tror jag, börjar jobba 11 imorron å jobbar 8 timmar... Fy sjutton, tur att jag är i småland / infon iaf, då går tiden lite fortare än att stå i kassan hela dagen :))

Aja, nu ska jag se om det är nå bra på tv, eller slå på nån film kanske :O Å juste, på onsdag å torsdag är jag ledig så då ska jag kanske å äta på IKEA, plus fixa med bilarna å så skulle jag och mamma kanske åka å handla i finland :O Hehe :D

Menmen, ni får haré så braa :D Pusspuss :-*

Inga kommentarer: