27 juli, 2008

Skämmit :S

Haha ;D Min kusins barn, Lucas, som är 4 år... Han är fan brunare än mig ;) Det är ju lite skämmit det! Menmen, kan ju alltid skylla på att jag jobbar inomhus hela sommaren så (A) Plus att jag inte blir brun då heller ;>

Annars har jag bara jobbat idag, eller ja.. från 13 till 17! Men det gick ganska fort, var typ inte allt för mycket folk heller så. Imorron blir det jobb mellan 14 och 18. Jobbar bara 4 timmar varje gång jag jobbar den här veckan har jag för mig :(( Inte allt för bra då jag får så lite pengar då :( Imorron om det är bra väder ska vi kanske ut till sotari med båten innan jag börjar :)) Om vi hinner då ;D Plus att jag ska hinna åka å köpa grejjer till bilen också innan, kan bli lite tajt nu när jag tänker efter! Men om saken som sover bort hela jävla dan kan stiga upp i någorlunda vettig tid kanske vi hinner ut nån timma iaf :D Annars åker vi helt enkelt utan henne :D höhö!!

Aja, nu ska jag vara social med middagsgästerna vi har här! Puss :))

Inga kommentarer: