29 juli, 2008

:D

Fy fan, igår var jag hur trött som helst, var påväg att somna på jobbet nästan, men jag klarade att hålla mig vaken med nöd och näppe. Sen kom pappa å hämtade mig med min bil :O Som inte ens är helt klar, men nu går den iaf å köra, bara lite till å fixa så :))

Gick å la mig vid 11 igår, å det var hur skönt som helst att sova tidigt. Men det resulterade ju då i att jag vaknade först 6.30 för att jag var superhungrig, men orkade inte gå upp då så låg å vred mig i typ 20 min, så lyckades jag somna om å vaknade 7.35 istället, å då var jag pissnödig så då gick jag upp å sen orkade jag inte lägga mig igen, för skulle ändå inte kunna somna om. Å drömde om IKEA inatt, typ att jag jobbade där, å det var som att det var igår det som hände, för Ida var där å skulle sluta 18, men så kom ingen å hämtade henne förrän strax efter 18, å jag skulle sluta 19 men ingen kom å jag stod där i kassan å tog kund efter kund i hopp om att någon skulle komma å byta av mig. När klockan blev nio tog det slut kunder och jag kunde stänga kassan så kommer Stisse och vi är plötsligt bland en massa läsk på Ica å vi står å pratar om jobbet, sen vaknar jag typ :P

Å kunde inte skriva nå igår, eller kunde kunde jag alltid, men Marcus, Carro, Lucas å Måns kom i förrgår kväll så har varit med de hela dagen igår innan jag jobbade! Å fy fan va hemskt det var att åka till jobbet. När vi gick från altanen för att gå å ta på mig skorna å så gick måns med mig (han är 2 år) å ba: jag följa med dig. Å jag sa ju att det inte gick å så då, men han forsatte hela tiden, men jag följa med dig sandra, jag följa med. Så går jag ut på bron iaf för att säga hej då, så kramar sig lucas (han är 4) fast på mitt ben å måns springer till bilen, fast när pappa startar den kommer han tillbaka till bron, så jag ropar på marcus att han får ta pojkarna så jag kan sätta mig i bilen å komma i tid till jobbet. Så ska han ta måns å då börjar han gråta så in i helvete! Å ba: JAG FÖLJA MED DIIIIIG SANDRAAAAA :'((( Å han är hur ledsen som helst :(( Det var så himla hemskt å bara åka då :(((((((( Var likadant med Lucas förut, då fick jag inte åka för honom om vi varit å hälsat på de. Antingen "straffade" han mig å jag fick ingen puss å kram eller hej då, eller så grät han. Måns straffar iaf inte mig, men det är fan lika hemskt när de gråter! Fy fan va de där ungarna är söta <33 Det är helt sjukt! <33<33<3<3<3

Aja, idag ska jag, mamma, pappa å Frida ut med båten till Suutari, eller hur det nu stavas :O Uttalas iaf Sotari, men det är ju finska så ;) Vet inte hur länge vi planerat att vara där, men ett tag blir det nog och vi skulle tydligen ha med oss någon lättare lunch dit. Så idag blir det att steka lite, kanske få lite mer färg än va jag redan har ;) hehe :D Kan behövas om jag ska vara ärlig! Å nu är jag hungrig, å åt för ca 30 min sen :(

Men ska gå å ta mig lite mer å äta! Puss :):):):)

Inga kommentarer: