22 juli, 2008

Inge vettigt

Jobb idag, men började inte förrän 14, så hann fixa med bilen innan å så hade vi lunchbjudning här så farmor å farfar å lars, maria och alex kom förbi å smaskade på av firren å potten vi bjöd på :D Sen jobbade jag till halv 8, eller ja... tio i 8 blev det, så hämtade alex å lars upp mig utanför IKEA, så for vi förbi nån som de köpt bil av som jag fick köra hem å sen drog jag hem å kirrade middan å sen drog jag å alex till farmor å farfar å hämtade 2 domkrafter. Sen tillbaka till de å så drog vi ut med jollen å elmotorn fastsatt på den idag ;D Men det började regna så då drog vi in å åt istället :D Å nu sitter jag här å hänger. Ledig imorron å på torsdag, men då jobbar jag fredag å söndag så åker inte hem över helgen denna gång, det blir först nästa! Å då ska jag nog till Pite en sväng också :))

Menmen, ska gå! Puss på er :)))

Inga kommentarer: