05 juli, 2008

:))

Fick värsta chocken när jag fick sms av Alex imorse å han frågade om jag var i stugan :o För det var tydligen han :D Så har varit med han lite titt som tätt idag :D Kul, kul!! Något roligare än att vara här själv ;> Å tror jag ska ta å traska över dit på en liten stund.

Å sen tror jag inte jag nämnt vad som hände torsdag morron. Var iaf så att jag, Gera, Jenny och Kim var ute å gled bil å jag skulle just skjutsa hem alla, så kommer vi på vägen å solen är låg så in i helvete å jag ser inte mycket framåt. Plötsligt ser jag en skylt framför mig å kliver på bromsen, men det hann jag ikket, så vi stupar rätt ner i diket å sen tare tvärstopp. Pajjade framrutan för en träskalle körde in huvudet där å sen är hela fronten paj å inuti bilen luktar det gott som fan ;> haha :D Men det gick iaf någorlunda bra med alla tror jag :))

Å är i stugan nu för er som inte vet det, kommer vara här till iaf fredag, får se om jag tar mig hem då, annars är jag nog kvar i stugan över helgen också... Även om jag inte vill det, men blir så himla dyrt att hålla på å åka buss varje gång då de höjt priserna också :(( Jävla 72 spänn istället för typ 50 :(( huuuh! Jävla utpressare...

Aja, ska ta å traska över till Alex nu :D Men puss :DD

Inga kommentarer: