30 juli, 2008

Killing me softly, with this suuun :((

Igår då, var vi som sagt ut på Sotari, och jag la mig å solade på mage, å låg där ett tag. Vi kom dit kring 12, strax efter 12 kanske, iaf så är klockan plötsligt typ 3, och jag har legat på mage mest hela tiden vilket resulterar i att jag bränt mig nå så kopiöst! Hela min baksida är öm somjagvetintevad!! Ibland kan jag fan knappt gå, å ibland hugger det till i vaderna å så fort jag rör med ryggen mot något smärtar det till ordentligt! Nej fan, inge mer sol för min del ;> Sen att jag även lyckas få färg i pannan plus ena kinden men inte andra är ju en annan femma ;) Får nog stå med den kinden mot solen när jag är ute ;D hah :D

Idag har pappa å jag fixat bilen, har plockat ut halva motorn, å sen när vi skulle sätta tillbaka den så råkade pappa vrida till kamremmen, så vi bestämde att vi ska köpa en ny, för jag kan ändå bara köra dryga 1000 mil till med den där, så slipper vi riva upp motorn igen nästa sommar eller när det nu blir! :))

Menmen, nu ska jag ta å dö ett tag, smärta är olidlig! Puss

Inga kommentarer: