07 juli, 2008

Utrop :O

Jobbat idag, från halv tio till två :)) Eller strax efter för var så mycket så stannade lite ;D Var i infon och småland idag, var faktiskt ganska kul, men hur många barn som helst :O Sen fick jag även göra utrop i kundradion ;) Var lite småläskigt men det gick det också :D Konstigt att höra sin egen röst inne på ikea också ;)

Sen hem, eller for förbi Gunder som fyller år idag för att hämta nyckel till stugan, för mamma hade dragit till lule å jag vet ej vars min nyckel är :S Så fick låna farmor å farfars :)) Å sen kom mamma å pappa hit med pizza å lillhjärtat som inte är så hel just nu ;D Men det blir nog att fixa den eller den vi köper :D Så förhoppningsvis har jag en bil innan sommaren är klar ;)) Hoppas jag, om pappa å jag kan fixa det! Annars blir det väl å köpa en ny :O Eller nå sånt :)

Aja, nu ska jag göra nå vettigare, typ basta!!! Å försöka kontakta anna ;) Om jag orkar! Å nu har vi även fixat biljetterna till Sthlm när vi ska till Italien :D Så nu är det kirrat :)) Men puss :-*

Inga kommentarer: