12 juli, 2008

Gasfjädrar och solhatt ;D

Var på stan idag med Anna och Simon. Var först ut på storheden så jag fick köpa gasfjädrar, sen till HM och anna köpte nån tröjja å simon en solhatt eller va det nu heter. Fint iaf. Sen pös vi in till stan å så träffade jag Gera å Jenny, å Gera hade just gjort hål i tungan :O Så han gick runt å dreglade tydligt ;> Sen drog de så jag å anna å simon fortsatte gå runt å sen träffade vi Gera igen å då skjutsade vi hann till Örnäset typ å sen for vi hem å då drog jag å anna på ica å sen åt jag lunch å sen sov jag ;)) Skönt som fan. Ska äta på ett tag tror jag, å sen duscha å lite sånt å sen ska jag å anna in till Micka på fest, å då sover vi nog där också, å sen imorron åker jag tillbaka till stugan å är där till på fredag iaf, kanske längre, får se :))

Menmen, puss :D

Inga kommentarer: