01 augusti, 2008

:D

Lule idag, eller ja, ikväll då ;) Måste hinna jobba först, å sen vänta på en som ska åka med mig, så kommer iväg kanske kring 19.15 eller nå :)) Blir nog bra det, så då blire å åka till bergnäset direkt typ, till simons mormor eller nå? Å vara där ett tag innan vi pyser in till LK =D hihii ^^

Vaknade 10 i 8 idag, kunde inte somna om för det smärtade nå så kopiöst i ryggen efter att jag legat på rygg lite för länge! Huvvaligen va jag hatar sol! Vinter, vinter! Det är så det ska vara helt enkelt ;> Å nu kanske vi har fått ihop bilen också :D Om allt nu stämmer så ska den starta, men den som lever får se.

Tror jag ska ta en powernap innan jobbet så jag orkar vara uppe ikväll, lär ju bli ganska sent om jag inte är helt ute och cyklar... Hehe! Men det blir nog bra det, å sen kanske jag ska till pite på lördag, på Nolia. Men vi får se hur pigg jag är...

Aja, nu ska vi ut å försöka få igång bilen igen! PUSS!!

Inga kommentarer: