05 augusti, 2008

:))

Är i stugan nu, kom igår vid halv 6 så då fixade jag middag direkt å sen satt jag mig å kollade på tv utan text för den hade laggat ihop totalt! Idag blir det jobb mellan 14 och 19.30, inte allt för tungt å förhoppningsvis är det inte så himla mycket folk heller ;> hehe! Sen hem å hitta på nå, vet inte vad ännu :O Får se :)) Sen imorron ska jag å pappa fixa klart bilen, för nu går den ju, men vi måste ändå kugga om den. Å så ska jag tvätta bilen! Hoppas bara det blir rätt nu, för det är så jobbigt å skruva ner allt, å sen tillbaka bara för att upptäcka att det inte funkar >.< Har blivit så två eller tre gånger nu... Menmen, vi lär ju märka :D

Tänkte åka hem på fredag, det är ju min sista dag på jobbet då om jag inte blir inringd nästa vecka, men ska istället åka på lördag eller söndag för pappa kom på att vi ska dra iväg med båten till sandskär å kolla in läget där på lördag om vädret är bra. Så då stannar jag kvar å gör det!

Menmen, nu ska jag fixa lite på andra datorn! Puss :))

Inga kommentarer: