15 augusti, 2008

FiskarN

Kom just in, eller ja... kom hem för typ 20 min sen! Har varit å fiskat med pappa :D Fick värsta feta abborren :O Inte illa, blir gott när vi röker den sen också :D Hihi!

Jobb idag, var lite mer folk idag än igår, men var ändå inte allt för mycket att göra i kassan så drog till TS med johanna å fixade med att sätta tillbaka returerna å hjälpa lite kunder... Sen även nån timma i kassan. Men jobbade bara 4 timmar, så man hinner ju inte allt för mycket då. Jobbar även 4 timmar imorron också, mellan 3 och 7... Sen sista "riktiga" dagen på söndag, fast då är bara 3 timmar å 15 min jag jobbar. Sen har jag även skrivit upp mig om att jag vill jobba kvar där efter sommaren, så hoppas jag får lite pass då :) Extra pengar har aldrig suttit fel! Hehe... :)

Aja, nu börjar snart filmen å jag ska ladda upp med lite cola å om vi har nå man kan knapra på. Puss

Inga kommentarer: