16 augusti, 2008

:))

Pappa å farfar fixade läckaget i kylarn idag :) Eller, ja.. vi tror iaf vi hr fixat det. Så då är en sak till ur världen, nu måste vi bara hitta varför det går en säkring varje gång man startar bilen :S Men förhoppningsvis hittar vi det också :)

Jobbade även idag, endast 4 timmar! Men det är ganska skönt med de korta passen. Sista passet imorron. Ska enligt schemat vara i infon eller småland, men vet inte om det blir så, brukar alltid bli bytt därifrnå då jag inte har HLR för barn, så blir med troligt kassan eller så :) Sen lule på måndag troligtvis... Vet inte riktigt när jag orkar åka hem, är ganska skönt å vara i stugan. Men plikten kallar även i lule då jag måste vara tränare åt min ungar :) Men det tackar man fan inte nej till!

Aja, nu ska jag hitta på nå :O Puss

Inga kommentarer: