07 augusti, 2008

=/

Börjar på lite drygt 1 timma, så ska gå å byta om å lite sånt strax. Blir mitt näst sista pass idag :( Om de inte ringer in mig nästa vecka, men iaf mitt näst sista pass enligt schema! Usch va tråkigt, kommer sakna en massa därifrån, har varit helt kul :( Kanske inte att jobba alla gånger, men människorna där... Huvvaligen, ska se till att bli stammis där sen också, hehe!

Jobbar till 19 idag, om jag inte jobbar över. Och imorron ska jag och pappa till Kalix å besikta bilen, sen jobb och sen lule över helgen. Sen på söndag åker jag nog hit igen, om det är bra väder för pappa ville att vi skulle åka ut med båten till sandskär, å det var tänkt att vi skulle åka på lördag men jag ska vara tränare i helgen så måste hem. Men det ska nog blir bra på ett eller annat sätt det där hoppas jag! Å nu började Grease 2! Typ just när jag ska fara! Den blev jag ju sugen på att se nu :( Blää!! Aja, nu måste jag byta om! Puss på er :))))

Inga kommentarer: