10 augusti, 2008

OPS!!!

Hehe, har inte riktigt hunnit uppdatera nå. Hade stress som fan igår, så hann inte alls då å idag har jag inte heller hunnit, har varit igång sen 8.20 ungefär... Var tränare idag, första gången för säsongen, å även första gången jag stod på is sen maj eller när det nu var. Det märktes nog kan jag ju tala om... ;D Hehe! Men det var kul, ungarna är så sööta <3333 Nästa pass blir onsdag 08.00... Bättre tid går knappast att få ;) hehe! Sen på kvällen ska jag jobba på showen som är. Ni är hjärtligt välkomna dit. Är nån show med ryssar och några från våran klubb, sker i COOP Arean, mellan 19 och 21 tror jag? Jag ska iaf sköta spotlighten :O Läskigt värre :( Sen blir det stugan direkt efter det jobbar sen torsdag, fredag, lördag och sista passet (hehe, ja, detta blir nu sista passet jag vet om om de inte skulle ringa in mig mer. Hade blivit nå tjorv med den här veckan först för jag skulle inte ha jobbat, men hade tydligen kvar alla mina pass så fick jobba iaf :D) blir på söndag iaf!!! Blir skönt å sluta, men inte allt för kul. Alla är så jävla snälla där, å helt roligt å jobba med alla!!! Lätt att jag ska bli stammis där bara för att få träffa alla ;) haha :D

Jaja, nu vette fan va jag ska säga, känns som jag sagt det mesta! Men puss :)

Inga kommentarer: