28 augusti, 2008

Poeten annas genombrott

Bara för att jag har för lite att göra på för mycket tid har jag bl.a. varit å handlat md mamma, sen for vi till min moster å hämtade Lucas cykel å sen hem. Å nu tänkte jag att ni skulle få höra denna ljuvligt roliga historia av självaste Anna. Enjoy :)

En liten flicka och en gubbe satt på en parkbänk. Plötsligt började flickan suga hårt på sin karamell. Det lät nå förskräckligt. Då sa gubben: 
Har du hår på karamellen?

Den är en utav de bästa vitsarna jag hört på år och dar... Måste jag bara säga!

Sen kan jag även meddela att min telefon har gått sönder. Igår skedde detta då jag blev lite arg på den å slängde den i golvet, eller, blev ltie av en tappning med lite hårdare sp skärmen la av... Så har fått återvända till min samsung jag hade för ett år sen lite drygt. Men jag har beställt en ny iaf :) En sony ericsson G900 bidde det, får väl se om denna funkar bättre än den andra.. >.< Fy fan va less jag var på den, skönt att det gick sönder, men det förstörde lite för min planerade ekonomi då jag egentligen tänkt köpa ny telefon nästa månad då jag fick augustis lön, men nu blev det tidigare, vilket resulterade att nästan alla mina pengar rök, plus att jag måste å köpa lite mer grejer till bilen imorron = ännu mer pengar försvinner! Förbajjat också!

Aja, igår fyllde även lilla anna stor - nu har hon klivit in i vuxenvärlden även hon och jag hälsar henne hjärtligt välkommen! Än så länge har hon endast fått en present av mig, men det kommer mer :) Måste bara införskaffa resten också ;) haha :D Men jag vet vad jag ska köpa så, måste bara hitta tid och pengar så ;D

Aja, nu kommer hon över, med feber å halsont tar hon med sig. Vi ska se den sista sommaren :O Eller va den nu heter :D Blir spännande ;) haha :D Men puss :))))

Inga kommentarer: