07 maj, 2008

>.<

Ursäkta, men fan vilken skit! Nu har den pajjat igen, å fan va less jag blir! Å så får jag inte köra med den nu heller för då kan hela bilen pajja typ :O Så då vill inte mamma släppa ut mig på ;) haha :D Men jag ska nog överleva får vi hoppas :D Hehe ;)

JO, nu ska jag berätta att jag kommer dö förtidigt samt mina barn kommer bli missbildade, allt detta pga vi var tvungna att labba med radioaktiv strålning idag! Jag å Anna satt typ å tryckte i ett hörn så lång bort det gick från strålningen :( Men vi fick ändå massa på oss! Vi kommer typ dö snaaart :'( Huvvaligen! Fast lite roligare vare på biologilabben då vi fick leka poliser å lösa lite DNA spår! Imorgon får vi reda på vem som är boven! :D Spännande, spännande säger jag bara! Fingerfärdighet är då ett måste för att vara i den branschen är då ett som är säkert!

Aja, nu ska jag ta mig en prom över till mr. Sundbom å överlämna en telefon i dess finaste skick! :D

Puss på er :)

Inga kommentarer: