27 maj, 2008

Bara för dig anna <33

Eftersom anna gjorde ett så vackert inlägg idag så måste jag såklart återgälda detta! Så här kommer det :)

 9214337 pattontongue

Är de inte bedårande? (L) Blir lika glad varje gång man ser henne iaf ;) Hihih :D

Blev iaf klar med matten idag, eller nyss rättare sagt! Fy sjutton va jobbigt det är med derivator >.< Det tar på krafterna å tänka! Och imorron blir det ut i Pite skogar och utforska vildmarker ;) Haha :D Å äta matsäck ute i det fria ;) Sen direkt tillbaka till skolan, byta om och bege sig till malin å fixa sallad eller nå :O Sen åka buss till Sunderbyn, hämta upp Malins mamma så åker vi till Unbyn på klubbavslutningen å sen får jag se om jag tar mig hem eller sover hos madde!

Aja, nu måste jag packa klart å sen ska jag nog finna nå annat å göra, som typ sova :D Men puss på er :D

Inga kommentarer: