23 maj, 2008

9-9

Hade avslutning med klubben idag, eller is-avslutning. Sista träningen innan de smälter isen. Så då körde vi hockeymatch. Mitt utomordentliga lag var: Betty, Moa, Rebecka H, Rebecka M, Alexander och jag! Och vilket lag vi var. 9 - 9 slutade iaf matchen, men då körde vi lite speciellt för vi hade stoppat in små mål i de stora målen och varje gång man gjorde mål i lilla målet fick man 2 "mål" och i stora målet blev det 1 "mål". Å det andra laget var ena jävlar på att pricka lilla, tror de satte 3 eller 4 mål i det lilla. Och vi körde även målvaktslöst, vilket inte de gjorde. Så vi hade båda målvakt, samt skulle pricka mindre målet! Tuffa tider ;) Men iaf så gjorde vi bara 1 "2 poängs mål", så hade vi bara fått 1 för varje kanske vi hade vunnit ;) Å så måste jag få stoltsera lite, för allt som allt (om man inte räknar poängen, utan målen) så gjorde vårat lag 8 mål, och 4 eller 5 av de gjorde jag :D hiih :D Jag var på topp!!! Sen på pausen hade alla med sig typ godis/kakor och läsk, så då satt vi å fikade det, å sen ut å ge järnet igen ;) Men kul vare! Nu är det bara 2 veckor kvar med mark, sen är säsongen slut för denna gång!

Är även i stugan nu, kommer hem på söndag. Men ska förbi å fira farmor som fyller 80 på tisdag, så vi ska dit antingen imorron eller söndag :) Grattis på henne iaf :D

Aja, nu ska jag se om det är nå lovande på tv å så! Men puss på er :)

1 kommentar:

Anonym sa...

HA!! vem var det som satte fyra 2-poängsmål? va?va?va? tror det är dags att satsa på hockey nu när jag har fått igång prickskyttet med felvinklad klubba och allt ;) haha